Tuesday, January 6, 2015

Moga dipermudahkan

Assalamualaikum...

Hai . Nothing much nak share harini. Keadaan kesihatan tak mengizinkan kan. Uhuk uhuk.

22 hari lagi sebelum hari nikah. Waaa debornyaaa. Preparation macam ada takde je. huhu. Siap sempat lagi nak join tempat kerja pergi buat Kuala Krai. Tapi ramai yang tak kasi, darah manis katanya. So sad :'(

Tapi apa yang paling sedih, bila kerja ditempat kerja terlalu membebankan sampai tahap 2 hari aku migrain. Haih. Malam tadi datang lah si migrain ni, menahan jela sepanjang malam. Sekali esok pagi bangun, gigi berlubang pulak. Pergi kerja senggugut pulak. Waaaa menagis pilu daku di tepi pintu.

Sabar sabar dugaam ni. Tapi aku gagah jugak malam tadi gunting nama untuk lekat dekat kad kawin. Minggu depan dah start nak edar dah. Dalam pada tu sempat jugak lah mikir pasal dayang-dayang kesayangan tolong depa nak beli baju kat mana. Itu belum lagi yang tak respon -..-

Actually aku terfikir untuk lari sikit dari kebiasaan. Aku cadangkan bridesmaid aku nanti akan pakai baju berbeza warna.
haa macam ni
Lepas tu masa aku berarak aku nak depa baling bunga lah kat aku. Ceh feeling garden sangat. padahal rumah aku dikelilingi tanah dan jalan tar je pun. Hehehehe.

Aku harap aku takdelah jadi bridezilla on my wedding day. Kang tak memasal sume memboikot. Hahaha.

Hai pape pun may allah ease my plan. Insyallah aminnn.


mari sini sekejap :)

2 comments: