Monday, May 5, 2014

SBU

salamm.. ok nak cerita lagi ni. hee

Korang pernah dengar tak Sincerelybyus (SBU). Haa mesti pernah dgr kan? Ok first aku  ingat dia cuma online shop je tapi rupanya diorang ada bukak stokis ;D . Mula2 memang lah kecewa remuk hancur hatiku bila tao die cuma ada dekat shah alam je. Aku bukan apa banyak gak ah kedai2 femes tapi mostly dekat shah alam. So untuk aku yang tinggal kat bangi ni memang amat lah berkira masa tenaga wang ringgit untuk kesana kan? hehehe.

Tapi terubat sudah luka dihatiku.. haa memang ayat nak drama je aku nih. hee. Yelah mana tak nyee punya la best sebab SBU  bukak stokis dekat bangiii. SERONOK BERONOK RONOK. HAHAHA. Apa bestnya kat SBU? ok ni nak habaq. Selain dari pekerja dia yang cemerlang, rajin, mesra, baik hati lagi2 sanggup menolong aku yang rendang ni demi nak baju dekat penyangkut yang tinggi.. (merepek ape aku cakap?)hihihihi...

Ok dekat sini banyak baju2 yang lawa dari online shop yang bejaya contohnya macam NELLYSA_X0,WHITEHANGER KL, dan banyak lagi.  Bagi penggemar jubah, RAYYANHAYA punya design pun ada. LAwa2 semunya dengan harga yang berbaloi baloi. Weee. Aku ni jenis yang suka makan, lagi comel or cantik makanan tu lagi aku suka, hehhe. So sape2 yang suka rainbow cookies, cadbury lelehh. macam2 lah sume ade bley lah korang balun beli dekat sini.

Ade jugak design2 tudung baru dari SBU ni. memang lawa2, sejuk je bila pakai. Kena betul lah dengan cuaca negara kita yang tak menentu ni. hehehe. Ok ni nak share sikit alamat. Yang ade dekat shah alam tu boleh pakat ramai2 pergi dekat  A-6-2 Jalan Serai Wangi 16/F Alam Avenue, Shah Alam.  Yang ade dekat bangi boleh lah lepas balik opis tu singgah dekat 18A Jalan Medan PB 2C Seksyen 9, Bandar Baru Bangi.

Malas nak cakap banyak, korang datang and tengok sendiri ok? hee. So enjoy beberapa gmbar yang saya dapat dari pakcik google. heee

Sumber dari google

sumber dari google

ENJOICEEE!!




mari sini sekejap :)

No comments:

Post a Comment