Wednesday, May 7, 2014

Salam hai semuaa..

Harini aku nak buat luahan jiwa . Hati aku ni, makin lama makin rasa taknak pergi kerja. Semangat ku takde. Mungkin sebab aku punya bilik duduk sorang2 jauh dari officemate yang lain. So bila duduk sorang2 ni timbul lah perasaan kebosanan yang melampau. Hmmm i should find some entertainment in this office yawww~~~  But in what way?

Should i get married? So that bile ada masa terluang boleh lari pergi ofis husband... heheheh

or should i buy a radio so that  i can turn on the music louder than my emptyness?

hmmmm

Should  i find a new job? new environment that full with joy, laughter, jokes, foods? But in this era, finding a job is 1000 difficult than finding a new boyfriend. sighhhh. hahahhaha

Tapi aku rasa semua should should tu aku patut ketepikan dulu. I need to focus on my job firstt.
Baiki semua kelemahan. FOKUS!




mari sini sekejap :)

No comments:

Post a Comment