Wednesday, May 7, 2014

salam all,

Malam semalam aku ditegur ibu tentang cara aku bercakap dengan bakal tunangku (22 days left). Kasar. Kata ibuku.

Sebenarnya aku tahu ramai kawan aku tahu aku memang orang yang kasar, panas baran, kuat sentap semua lah.

Tapi siapa suka jadi itu? Aku dalam proses belajar. Belajar untuk lebih bertenang. Belajar untuk menerima bakal tunangku itu. heeee. But deep deep deep from my heart, aku nak jadi wanita tenang. Yang solehah. yang lembut berbicara. Takpe aku masih bertatih untuk menjadi itu.

Sabarnya bakal tunang aku itu hanya allah yang tahu. Sampai aku risau satu saat dia akan tinggalkan aku sebab perangai aku yang maha annoying ni. hahaha.

Takpe hari hari aku google dan baca cara untuk menjadi wanita yang tenang. hehehehe.

Be patience my dear future husband,
the time will come, where i will be as patience as you :)




mari sini sekejap :)

1 comment: