Thursday, May 22, 2014

Dag dig Dug

salam,
haii. hmm dalam pada nervous menghitung hari nak bertunang ni. Hati ni terdetik jugak kerisauan yg maha heba. huhu. Bukan ape, baju yang aku beli tu tgh alter lagi. Dah lah over gile baju tu, malu pulak rsenye nk pakai nanti.

Yang paliing aku takut nanti bile kena makeup!! Gile dek non oiii, hakak ni tak pernah kena makeup.Dalam beg makeup aku yg ada cuma stick foundation, bedak compact, lip balmm, eyeliner. Itu jeee.

Point nye sekarang aku ni selalu rase bila dah makeup muka aku jadi lebih hodoh dari azali. What to do???
Haih tu je yg aku nebes. Aku penah je kena makeup tapi xdelah tebal mane. Tp tu pun aku dah rasa muka aku macamm

Umaaangggaiii. omeyy nyee. hahahaha. Ya allah, moga2 xdelah masa majlis aku rupe aku jadi cenggini. Aminnnn.. Hehehe.


mari sini sekejap :)

No comments:

Post a Comment